Для гарантійного обслуговування необхідно звернутися в магазин, де був придбаний продукт, або в авторизований сервісний центр. Разом з пристроєм необхідно надати чек та гарантійний талон, яким комплектується виріб, або гарантійний талон продавця.
У гарантійному обслуговуванні може бути відмовлено у разі недотримання умов експлуатації та зберігання, а також виходу пристрою з ладу за виною власника, збоїв роботи електромережі, природних катаклізмів та інших форс-мажорних обставин. Гарантійний термін відраховується з моменту придбання виробу.
Політика виробника щодо дефектних пікселів у категорії “Монітори”.
Кількість дефектних пікселів: Постійно білі – 2, Постійно чорні – 5, Разом білих та чорних – 5, Суміжні пари – 0.
∙ дефектний піксель має вигляд світлої (постійно світиться одним із кольорів) або темної (постійно не світиться) точки;
∙ суміжна пара дефектних пікселів – це дві однакові (дві яскраві або дві темні) дефектні точки, відстань між якими менша або дорівнює 6 мм;
Якщо ваш монітор має більшу кількість дефектних пікселів, ви маєте право на заміну РК панелі в рамках гарантійних зобов’язань виробника.